Phúc lợi dành cho bạn
13th Salary Fixed and KPI Bonus
Yearly Medical Checkup, 24/7 Accidental Insurance, 100% Social Insurance Pay
Mô tả công việc

Admin Task

  • Provide Admin service as hotel booking… to help User focus on their main task in business
  • Check & arrange related payment to Suppliers, make sure constantly service
  • Coordination between Supplier, Partner, Depts, Line Manager, handle with issue in own field

Supervisor Role:

  • Update Admin Procedure to improve Admin Dept
  • Manage the team to compliance policy
  • Support team in problem solving & daily task
  • Leading team in specific Admin project
  • Deep investigation of issue & problem solving proposal to ensure no repeated mistake in team
  • Training & Coaching team in skill & mind set
  • Prepare data related to Admin field for Admin Manager to complete Budget monthly
  • Other tasks are assigned from Admin Manager

ADM Project:

  • Specific project related to ADM Dept, be assigned from up level yearly
  • Setup team & process in line with company trend
  • Arrange Logistic to ensure ADM Team focus on the goal
Yêu cầu công việc
  • At least 1 – 2 years of experience in Admin role
  • Experienced in handling invoice/ payment activities
  • Be able to communicate in English
  • Open-minded person with good communication skills
  • Logical thinking, scheduling & organizing skills
  • Willing to hands-on tasks/ assignments
  • Details & Result oriented
  • Team Management skills (Would be an advantage)
  • Experienced in involving Admin-related projects (Would be an advantage)
Phúc lợi công việc

COMPENSATIONS & BENEFITS

  • 13th Salary Fixed and KPI Bonus
  • PTI Health Care for personal
  • 24/7 Accidental Insurance
  • 100% Social Insurance
  • Meal + Phone Allowance
  • Yearly Medical Checkup
  • 15 Annual Leaves
  • Professional and Transparent Working Environment
  • Apply Latest Financial Technology in the World
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 496 / 1
Logo Công ty Tài chính Trách nhiệm hữu hạn Một thành viên Home Credit Việt Nam Công ty Tài chính Trách nhiệm hữu hạn Một thành viên Home Credit Việt Nam
Tầng G, 8 và 10 Tòa nhà Phụ Nữ, số 20 Nguyễn Đăng Giai, Phường Thảo Điền, Quận 2, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
28/09/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Trưởng nhóm / ban


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Admin Supervisor
Công ty Tài chính Trách nhiệm hữu hạn Một thành viên Home Credit Việt Nam
Nộp đơn