Mô tả công việc
  • Able to control personnel, administration, purchasing and project coordination with other departments
  • Manage all company activities, make and implement strategies and plans
  • Team player, work independent and able to bridge every department stages to work as a team
  • Follow and do all instructions as given by the Director.
Yêu cầu công việc
  • Experience: 5 years and above
  • Age: 30 - 45
  • Excellent in English skill
  • Education: College degree or above
  • Have ability to work independently, enthusiasm, initiative
  • Excellent in negotiation and communication skills
  • Ability to work calmly under pressure
  • Independent and hardworking
Phúc lợi công việc
  • 13th month salary for total completed year working
  • Bonus every 3 months according to individual working performance
  • Salary: base on ability & experience
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 377 / 0
Logo Công ty TNHH Thương Mại và Dịch Vụ Sơn Thịnh Công ty TNHH Thương Mại và Dịch Vụ Sơn Thịnh
Trụ sở chính: 14, Đường 5B, Phường An Lạc A,Quận Bình Tân, Thành phố Hồ Chí Minh, VN, TTKT: Đường 2B, Khu công nghiệp Đồng An, Thuận An, Bình Dương
Quy mô: từ 50 - 99 nhân viên

Ngày đăng tuyển
20/12/2021

Nơi làm việc
Bình Dương

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
5 năm

Ứng viên
Nam nữ, từ 30 tới 45 tuổi
Admin Officer
Công ty TNHH Thương Mại và Dịch Vụ Sơn Thịnh
Nộp đơn