Mô tả công việc
  • A. Planning
  • Make working plan & follow up
  • B. Operating
  • In charge of paper work (Draft, contract, quotation…)
  • Support sales team to take care orders, clients within assigned areas.
  • Check overdue debt & follow up payment schedule
  • C. Report
  • Make daily sales report of stores in charge to catch sales trend and push sales to achieve target
  • Support to make monthly KPI report
  • D. Other Responsibilitie
  • Ad-hoc tasks or additional tasks assigned by Line Managers
Yêu cầu công việc
  • Qualifications (Essential): University Diploma major in Business Administration, others related
  • Certificate/License/Course: Customer service, sales management, business administration
  • PRoficiency in MS Office, PowerPoint
  • Good at English; Can use Korean is a plus
  • Minimum 1 year in the similar position.
  • Experience in retail industry is a plus.
  • Trustable, Careful, High responsible, Hard-working
  • Good communication, negotiation and interpersonal skills
  • Good teamwork and work under pressure
Phúc lợi công việc
  • Meal Allowance
  • Foreign Language Allowance
  • 13th Salary, PRoductivity Incentive, PRofit Share
  • ...
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 363 / 4
Từ khóa:
admin
Logo Công ty Cổ phần Trung tâm thương mại LOTTE VIỆT NAM (LOTTE MART) Công ty Cổ phần Trung tâm thương mại LOTTE VIỆT NAM (LOTTE MART)
469 Nguyễn Hữu Thọ, P. Tân Hưng, Q.7, Tp. Hồ Chí Minh
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
09/03/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Thư ký


Kỹ năng
Tin học văn phòng, Tiếng Anh

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Admin (B2B)
Công ty Cổ phần Trung tâm thương mại LOTTE VIỆT NAM (LOTTE MART)
Nộp đơn