Mô tả công việc
  • Project management of new store openings.
  • Manage the store performance to achieve target of sales and all KPIs related to sales.
  • Communicate goals, sales plans, and sales results to employees in the store.
  • Monitor sales target by monthly, quarterly and annually.
  • Analyze sales and do the action plan and ensure team is well communicated.
  • Coordinate and support company activities to drive sales.
  • Plan for promotion and sales target achievement with superior.
  • Prepare and monitor subordinates' work on the document in accordance with Operations Procedure/Guidelines, such as sales recording, goods ordering/receiving/returning and writing off.
  • Train SOP, manage, and regularly evaluate staff performance.
  • Manage all store operations and delegate responsibilities.
Yêu cầu công việc
  • Excellent experience in project management and working to deadlines in a fast paced.
  • Experience of the retail environment and experience in new store openings.
  • An understanding of the value of brands and the ability to communicate brand values.
  • Experience in managing training, mentoring and supervising new team members.
  • Flexible approach to work, working weekends and out of hours will be required at times.
  • Fluency English.
Phúc lợi công việc
  • Deal with the company.
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 850 / 1
Logo Công ty TNHH Golden Phoenix Vietnam Công ty TNHH Golden Phoenix Vietnam
Tầng 18 Toà nhà Bitexco Số 2 Hải Triều - Phường Bến Nghé - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: từ 50 - 99 nhân viên

Ngày đăng tuyển
06/01/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Quản lý

Ngành nghề
Kinh doanh - Bán hàng

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
8 năm

Ứng viên
Nam nữ, từ 32 tới 45 tuổi
Tuyển Quản Lý Bán Hàng
Công ty TNHH Golden Phoenix Vietnam
Nộp đơn