Mô tả công việc
  • Research, track and analyze our and competitors’ keywords.
  • Map out & implement keyword strategy.
  • Research store creatives.
  • Coordinate with studio liaisons on creative assets.
  • Plan and implement store kits A/B testing
  • Measure ASO performance and report to the Marketing te.am and Stakeholders.
  • Work closely with cross-functional teams such as Product, UA, Data to tie ASO efforts to quantifiable results like retention, LTV, ROAS.
  • Participate in planning and launching new games.
  • Stay up-to-date with recent algorithm changes, market trends, and services (Apple App Store and Google Play Store).
Yêu cầu công việc
  • 6 months to 2 years of SEO (Search Engine Optimization) experience.
  • Fluent in written and spoken English.
  • Growth-hacking mindset: insatiable curiosity and determination to grow.
  • Test-driven mindset (Always on testing-mode, always desire to get better KPI).
  • Data-driven mindset.
  • Experience with Excel (Can perform complex functions).
  • Experience with ASO is a significant advantage.
  • Strong interest and deep understanding of the mobile app industry.
  • Major in Finance/Economics/Marketing.
Phúc lợi công việc
  • Deal with the company.
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 261 / 0
Logo Công ty Cổ phần VNG Công ty Cổ phần VNG
Z06 Đường số 13, Phường Tân Thuận Đông, Quận 7, TP Hồ Chí Minh
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
12/11/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Marketing

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ, từ 22 tới 29 tuổi
Tuyển Nhân Viên Marketing
Công ty Cổ phần VNG
Nộp đơn