Tuyển dụng Trợ Lý Giám Đốc Điều Hành
Trình độ: Đại học
Mô tả công việc
- Act as the point of contact among managers, employees, clients and other external partners.
- Manage information flow in a timely and accurate manner.
- Manage CEO’s calendars and set up meetings.
- Make travel and accommodation arrangements.
- Prepare weekly, monthly or quarterly reports as request from CEO.
- Oversee the performance of other clerical staff.
- Format information for internal and external communication - memos, emails, presentations, reports.
- Take minutes during meetings.
- Cooperate with Admin Specialist to organize and maintain the office filing system.
Yêu cầu công việc
- Bachelor degree in Business Management, Finance-Banking or related industry.
- Work experience as an Executive Assistant, Personal Assistant or similar role in Banking, Finance or Insurance is a great advantage.
- Excellent MS Office knowledge.
- Outstanding organizational and time management skills.
- Familiarity with office gadgets and applications e-calendars and copy machines.
- Excellent verbal and written communications skills in English and Vietnamese.
- Discretion and confidentiality.
- Willing to work in a fast-paced start-up working environment.
Phúc lợi công việc
- Discussed in the interview.
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
Nộp đơn 1063 / 5
Công ty TNHH Gofingo Việt Nam
Số 102 Nguyễn Xí - Phường 26 - Quận Bình Thạnh - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: từ 20 - 49 nhân viên
Ngày đăng tuyển
26/12/2020
26/12/2020
Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh
Tp Hồ Chí Minh
Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Ngành nghề
Trợ lý
Trợ lý
Kỹ năng
Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh
Tiếng Anh
Trình độ học vấn
Đại học
Đại học
Kinh nghiệm làm việc
1 năm
1 năm
Ứng viên
Nam nữ
Nam nữ
Tuyển dụng Trợ Lý Giám Đốc Điều Hành
Công ty TNHH Gofingo Việt Nam
Nộp đơn
Công ty TNHH Gofingo Việt Nam