Mô tả công việc

- Ensure accurate, clear and efficient verbal and written translated communication between HOD and all staff, internal & external parties.
- Arrange, follow up and remind BOD about daily/weekly/monthly work schedule.
- Coordinate with external parties and internal departments to organize meetings, events,…
- Prepare required documents, take minutes and interpret in all meetings attended by HOD.
- Follow up and manage project progresses.
- Coordinate with other departments in task planning and execution directed by HOD.
- Provide admin assistance such as travel arrangement, document translation, etc...
- Review all documents from other departments before submitting to CEO for approval.
- Prepares reports required by collecting and analyzing information.
- Other tasks required by HOD.

Yêu cầu công việc

- Bachelor Degree, major in English, Translation/Interpretation, Business Administration or relevant field.
- About 5 year experience working as Personal Assistant/Secretary/Interpreter
- Fluent verbal and written English.
- Planning, organization and time management skills.
- Report writing, communication, presentation, skills.
- Good at Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint.
- Honest, enthusiastic, high responsibility, be able to work under high pressure.
- Ability to work individually or work in team.

Phúc lợi công việc

- Deal with the company.

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 651 / 8
Logo Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Masterise Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Masterise
Căn Thương Mại-Dịch Vụ Số 19-23 Khu chung cư cao cấp Masteri An Phú,179 Xa Lộ Hà Nội, Phường Thảo Điền, Quận 2, TP. Hồ Chí Minh
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
20/11/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Trợ lý

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
5 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển dụng Trợ Lý Giám Đốc
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Masterise
Nộp đơn