Mô tả công việc

• Collect market information
• Collect information from competitors: price, distribution strategy, promotional programs…
• Consolidate and analyze market trends
• Develop and implement promotional and display programs of distribution/project team…
• Pay weekly market visits to understand and evaluate the effectiveness of promotional programs
• Carry out market surveys, develop advertising programs and tools at points of sales (signboards, product display, POSM…) and on other communication channels based on budget
• Make plans, propose and implement the production of necessary POSM to improve brand awareness that can meet customers’ demands; Evaluate and prepare reports.
• Prepare monthly reports on tasks assigned and other reports as requested.
• Other tasks: Support marketing events as requested; Complete other tasks requested by Marketing Manager.
• Measure and report performance of all assignments and assess against goals (KPI)

Yêu cầu công việc

• A degree in marketing
• 2 years of experience in Marketing. Trade Marketing is appreciated.
• Ability to work under high pressure and travelling
• Effective project management skills
• Sound understanding of marketing principles
• Proficiency with Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Market research tools
• Strong administration and organizational skills

Phúc lợi công việc

• Discuss during the interview

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 414 / 0
Logo Công ty TNHH KNAUF Việt Nam Công ty TNHH KNAUF Việt Nam
Tầng 8, Tháp TNR, 54A Nguyễn Chí Thanh, Đống Đa, Hà Nội; Tầng 5th, Tòa nhà Pax Sky 123 Nguyễn Đình Chiểu, Phường 6 Quận 3, Tp. Hồ Chí Minh
Quy mô: từ 20 - 49 nhân viên

Ngày đăng tuyển
02/10/2020

Nơi làm việc
Hà Nội

Cấp bậc
Giám đốc/ Quản lý cấp cao

Ngành nghề
Marketing

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển dụng Giám Đốc Marketing (Marketing Executive)
Công ty TNHH KNAUF Việt Nam
Nộp đơn