Mô tả công việc
  • Finding, approaching, and establishing good relationships with new customers.
  • Consulting and negotiating with customers about the export demand of products (Price, product specifications,...).
  • Set up and manage the sales plan to maintain and develop sales volume.
  • Maintain good relations with existing customers and develop new customers to ensure incremental sales by seniority. Negotiate/close deals and handle complaints or objections.
  • Understand features, advantages, disadvantages of the products & services as well as competitors one.
  • Coordinate with other department to support our customer to achieved sales target.
  • Other tasks are required by director.
Yêu cầu công việc
  • Education/Major: University degree in Sales, Trade, Business Administration or relevant field.
  • Experience: Having international sales experience at least 2 years.
  • Soft skills: Fast learner and passion for sales is required.
  • Good communication in English and computer literacy other skills.
  • Able to handle multiple tasks simultaneously.
  • Good Interpersonal, communication, presentation and negotiation skills.
Phúc lợi công việc
  • Lunch allowance.
  • Annual leave of 12 days with full pay. If you do not use annual leave of 12 days , the company will pay more 12 salary days for you.
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 417 / 0
Logo Công ty Trách nhiệm hữu hạn Gia Nhiên Công ty Trách nhiệm hữu hạn Gia Nhiên
168/32 Đường D2 - Phường 25 - Quận Bình Thạnh - TP Hồ Chí Minh.

Ngày đăng tuyển
30/09/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Trưởng phòng/ Quản lý cấp trung

Ngành nghề
Kinh doanh - Bán hàng

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ, từ 25 tuổi
Tuyển Dụng Giám Đốc Bán Hàng (Sales Executive)
Công ty Trách nhiệm hữu hạn Gia Nhiên
Nộp đơn