Tuyển dụng Account Specialist (Furniture)
Trình độ: Cao đẳng
Mô tả công việc
- Following up with all the related customer(s) open orders status.
- Checking the production schedule with factories daily.
- Following up to ensure bookings are made by factories and tracking accordingly.
- Working with the Customer Care & Supply Chain team to ensure timely order entry accurate linking of Customer(s) PO to Factories PO.
- Response and confirm within the guidelines to each of major accounts.
- Communicate with major customer(s) regarding any ship date changes – after ensuring that all options have been addressed.
- Working with Customer Service & Supply Chain team to ensure all emails are addressed in a timely manner.
- Reviewing for the open order reports to ensure that all information contained in the report has previously been communicated as necessary weekly.
- Cross check with Special Project & QA & PRD team to get all the information as needed for customers reports.
- Communicate with factories to get production schedule, booking and raw material tracking.
- Cross-reference the system from AX & GT Nexus to verify entered order data by reviewing, deleting, correcting, and/or re-entering data that may or may not have been correct in the first place.
- Schedule the meeting with related Management and factories at least once / week.
Yêu cầu công việc
- Have strong negotiation skills.
- Have good communication in both English and Vietnamese.
- Have ability to communicate with the customers directly.
- Open mindset and teamwork.
- Contribute to ensuring high levels of client satisfaction.
- Notifies Managers of any issues from customers as well as the working process.
- Clear and concise communication.
- Pro-active in giving solutions.
- Must be able to communicate fluently in English.
- Experience as account management or project management at least 5 years.
- Self-starter.
- Applicable Literate in Microsoft, highly organized and analytical.
- Experience in using ERP, AX system.
Phúc lợi công việc
- Deal with the company.
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
Nộp đơn 530 / 0
Công ty TNHH Magnussen Logistics
Số 158, Ngô Gia Tự, Phường Chánh Nghĩa, Thành phố Thủ Dầu Một, Tỉnh Bình Dương, Việt Nam
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên
Ngày đăng tuyển
02/12/2020
02/12/2020
Nơi làm việc
Bình Dương
Bình Dương
Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Ngành nghề
Ngân hàng - Tài Chính
Ngân hàng - Tài Chính
Kỹ năng
Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh
Tiếng Anh
Trình độ học vấn
Cao đẳng
Cao đẳng
Kinh nghiệm làm việc
5 năm
5 năm
Ứng viên
Nam nữ, từ 25 tới 45 tuổi
Nam nữ, từ 25 tới 45 tuổi
Nhân viên pháp lý
Công ty Cổ phần Đầu tư Thương mại Dịch vụ Đại Đông Hồ
Chuyên viên Pháp lý (Tư vấn Doanh nghiệp)
Công ty Luật TNHH Vạn Phúc Lộc
Nhân viên văn thư
Công ty Cổ Phần Bất Động Sản LEVACOM
Nhân viên Pháp lý (Nam)
Công ty Cổ Phần Bất Động Sản LEVACOM
Nhân viên Kế toán tổng hợp
Chi nhánh Bình Dương - Công ty Cổ phần Holdings Tràng An
Việc làm tương tự
Chuyên viên Tuân thủ & Kiểm soát nội bộ (LCIC Senior Officer)
Công ty TNHH Bảo hiểm Nhân thọ Mirae Asset Prévoir
Chuyên Viên Xử Lý Nợ Pháp Lý (Khánh Hòa)
Ngân hàng TMCP Việt Nam Thịnh Vượng (VPBank)
Chuyên Viên Hỗ Trợ Thu Hồi Nợ (Truy dấu Phương Tiện Vận Tải - Hà Nội)
Ngân hàng TMCP Việt Nam Thịnh Vượng (VPBank)
Thực tập sinh Pháp lý
Công ty Luật TNHH MTV An Minh
Thực tập sinh Pháp lý
Công ty Luật TNHH Bách Thắng
Tuyển dụng Account Specialist (Furniture)
Công ty TNHH Magnussen Logistics
Nộp đơn
Công ty TNHH Magnussen Logistics