Mô tả công việc
  • Supports Sales and customers by providing information, answering questions, and responding to complaints. play a role as front line of support customers and ensure that customers are satisfied with products, services…
  • Provide information about products, introduce promotions to customers.
  • Make calls to customers according to designated customers to advise, take care of, persuade and close sales.
  • Receive calls/chat and advise customers on information related to the Company's products & services.
  • Implementation of after-sales care for customers.
  • Make survey calls to customers as required by management.
  • Make daily call reports.
  • Complete the assigned tasks as required by the manager.
Yêu cầu công việc
  • Intermediate/College level or higher in professions.
  • Friendly communication, good handling of situations.
  • Clear, attractive voice.
  • Basic skills in using office computers and telephones.
  • Honesty (Absolutely keeping Customer information confidential).
  • Good in spoken and written English.
  • 01 - 02 years of experience from Tele Sales-Call Center - Customer care,...
Phúc lợi công việc
  • Deal with the company.
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 520 / 0
Logo Công ty TNHH Thực Phẩm Ngon Cổ Điển (Classic Fine Foods) Công ty TNHH Thực Phẩm Ngon Cổ Điển (Classic Fine Foods)
Lô Vb.17b-19-21a, đường số 22A, khu công nghiệp trong khu chế xuất Tân Thuận, Phường Tân Thuận Đông, Quận 7, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
08/03/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Kinh doanh - Bán hàng

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển Chuyên Viên Telesales
Công ty TNHH Thực Phẩm Ngon Cổ Điển (Classic Fine Foods)
Nộp đơn