Mô tả công việc
  • Customer Service and Order Management: Liaise with Customer on Quotation, Samples, Orders and Deliveries
  • Offer Management: Compile and follow up on Customer Offers
  • Delivery Management: Coordinate and follow-up on Deliveries to Customer
  • Sales Analysis and Reporting (regular and adhoc)
  • Coordinate and follow up on tasks related to other departments (Accounting, HR, Marketing)
Yêu cầu công việc
  • Bachelor's Degree in Marketing, Business Administration, Retail/Wholesales or related field
  • Female, 25-35 ages
  • Pleasant, outgoing personality
  • Self-motivated fast learner with proactive attitude
  • Preferably 2-5 year experience in sales or marketing
  • Seek dynamic working environment, passion to serve customer, team player, attention to detail, positive/optimistic attitude
Phúc lợi công việc
  • Discuss during the interview
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 423 / 0
Logo Công ty TNHH Liên Kết Thái Bình Công ty TNHH Liên Kết Thái Bình
Số 191B Nguyễn Văn Hưởng, Phường Thảo Điền, Quận 2, Tp.HCM
Quy mô: từ 20 - 49 nhân viên

Ngày đăng tuyển
08/12/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Trợ lý kinh doanh


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nữ, từ 25 tới 30 tuổi
Trợ Lý Kinh Doanh (Sale Admin)
Công ty TNHH Liên Kết Thái Bình
Nộp đơn