Mô tả công việc
  • This position will be mainly in charge of accounting tasks of which its specific accountabilities are as follow.
  • Make list of Debtors, send email and push domestics customers to make payments on time
  • Check the SOA of oversea Agents both for AP/ AR
  • Report, update the payment of customers daily to PICs and input in ERP
  • Other tasks are required by management
Yêu cầu công việc
  • Computer skills: Microsoft Office: Word, Excel, accounting system.
  • Good at Excel skill, organization skill
  • Communication skill both in English and Vietnamese in verbal and written
  • Bachelor’s degree in Accounting or Finance.
  • Having at least 5 year experience in doing accounting, finance tasks or in the similar position.
  • Experience in the logistics industry is preferable.
  • Experience in using ERP system
  • Good working attitudes: supportive minded, diligence, discipline and punctuality.
Phúc lợi công việc
  • Discussed in the interview
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 540 / 0
Logo Công Ty TNHH Eusu Logistics Việt Nam Công Ty TNHH Eusu Logistics Việt Nam
Phòng 903, Tầng 9, Tòa Nhà HaDo Airport Building, Số 02 Hồng Hà , Phường 2, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
04/02/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
5 năm

Ứng viên
Nam nữ
Senior Accountant
Công Ty TNHH Eusu Logistics Việt Nam
Nộp đơn