Mô tả công việc

- 50% B2C, 50% B2B with below details;
- B2C: Invite new end-users who come to our merchants use Savyu App and supporting them to use Savyu App (50%);
- Brand control: manage our POSM at merchants and advise if need to adjust details, places (10%);
- Merchants supporting: Be proactive to propose ideas to solve any key merchants problems (10%);
- Training: Contacting, meeting merchants to install and instruct merchants how to use and manage Savyu App and Savyu Account (20%);
- Other task required (10%).

Yêu cầu công việc

- 1 year of experience in E-Commerce;
- Have a growth mindset and career path for Account Management/Client Support;
- Can-Do attitude and get things done spirit;
- Excellent communication skills;
- Skillful and good at convincing internal teams and external merchants;
- Have Start-up Spirit;
- Good command of English and MS. Office;
- Mastered in emotion control is a mandatory requirement.

Phúc lợi công việc

- KPI Bonus
- Full package benefits for employees in accordance with Labor Law.
- Start-up working environment allows you to grow and develop fast.
- Free parking.
- Free coffee and snacks, fruit break, tea break,...

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 365 / 0
Logo Công ty TNHH Savyu Việt Nam Công ty TNHH Savyu Việt Nam
Tầng 2 - Tòa Nhà Bảo Gia, Số 184 Lê Đại Hành, Phường 15, Quận 11, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
18/07/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Kinh doanh - Bán hàng

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Sales Executive (Ecommerce Field)
Công ty TNHH Savyu Việt Nam
Nộp đơn