Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Office Manager

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 31/03/2023
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ
31/03/2023
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

OFFICE MANAGEMENT
Responsible for the smooth operations of the HQ office incl. showroom and for the Hanoi office
• Handle phone calls
• Manage rental, taxi, office supplier contracts
• Manage sufficiency and maintenance of office facilities
• Book travel & accommodations for business trip
• Track and check office expenses and office assets
• Prepare quarterly estimate budget for Office operational cost as part of the cashflow
• Update weekly cash flow table in coordination with accounting and purchasing
• Keep and update company policy booklet for all operational processes
• Other tasks assigned by General Operation Manager

HUMAN RESOURCES: (ca 50 staff)
Responsible for the overall human resources management
• Recruit: Manage recruitment process with General Operation Manager
• Manage onboarding and evaluation during probation
• C&B: prepare for payroll, pay slip, insurances, PIT (as per agreed Excel form)
• HR documentation: leave tracking, labor contracts, Travel tracking, Over-time Tracking...
• Prepare compensation and benefits packages for staff
• Coordinate with MKT on staffs’ benefit activities: birthday parties, Xmas & NYE parties, company trip,...
• Propose and Develop fair policies/ SOP and ensure employees understand and comply with them
• Implement and manage performance review program (e.g. quarterly/annual and 360° evaluations) + training
• Propose and schedule training to improve staff skills (English, other)
• Support employees with concerns in the workplace, questions related to HR programs, and interpretation of HR policies and guidelines

Yêu cầu ứng viên

- University Degree graduated from Business Administration, relevant field
- Age 27 - 32 (Prefer female)
- Excellent English level
- Min. 2-3 years of experience in HR/Admin, in foreign - trading company.
- Report to General Operation Manager
- Basic knowledge of Labor and Social Insurance/ Commercial Law
- Experience in Staff relationship, taking initiatives
- Good skills in computing software, communication and problem solving
- Responsible, Friendly, Innovative & Fun !
AVAILABLE ASAP

Quyền lợi/Phúc lợi

- 13th salary + quarterly bonus
- Additional healthcare insurance - PVI
- Travelling with the whole company annually and many other attractive benefits

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: Chưa cập nhật
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Căn A1-0.10, Tháp A1, Khu chung cư phức hợp lô M1 (Sarimi) - Phường An Lợi Đông - Thành phố Thủ Đức - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Hình Khối Châu Á (Cubes Asia)
Quy mô: Chưa cập nhật
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Căn A1-0.10, Tháp A1, Khu chung cư phức hợp lô M1 (Sarimi) - Phường An Lợi Đông - Thành phố Thủ Đức - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
02/03/2023
Cấp bậc
Trưởng nhóm/Giám sát
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
1
Độ tuổi
27 - 32 tuổi
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 02/03/2023
Cấp bậc: Trưởng nhóm/Giám sát
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 1
Độ tuổi: 27 - 32 tuổi
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...