Mô tả công việc

* Daily working:
- Collect, check all docs from departments, ensure relevant with policy and tax regulars
- Prepare payment order and get the approval from appropriate levels before sending to the bank
- Accurate and timely updating bank transactions on the accounting system
- Payment plan weekly send to management and Berjaya Corp ( Monday of the week)
- Support Hanoi, Can Tho, Da Nang office to work with other Depts and Tax Dept
* Monthly working:
- Closing accounting book for BGT
- Bank reconciliation monthly (03th following month)
- Control master file of PO, contract, Suppliers, Clients and employee data on Bravo System
- Copy invoice and contract for filing
- Work with Bank for all transactions
* Others:
- Support on Tax finalization and Auditing
- Yearly tax finalization
- Yearly preparation and working with the auditors to complete the audit on investment finalization and financial statement.
- Other tasks as assigned by direct supervisor.

Yêu cầu công việc

- Bachelor's degree in Accounting, knowledge in VAS
- Understanding and regularly update on Tax law/regulation
- Attention to details
- Organizing and planning skill
- Strong Excel and database skills
- Problem - solving skill
- Team work
- Work under high pressure
- 1-2 year experience
- English is preferable

Phúc lợi công việc

- Trao đổi khi phỏng vấn

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 331 / 0
Logo Công ty Cổ phần Đầu Tư Kỹ Thuật Berjaya Gia Thịnh Công ty Cổ phần Đầu Tư Kỹ Thuật Berjaya Gia Thịnh
Tầng 17, Tòa Nhà Lim 2, Số 62A Cách Mạng Tháng Tám - Phường 06 - Quận 3 - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
24/08/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nữ, từ 21 tuổi
Nhân viên Payable Accountant
Công ty Cổ phần Đầu Tư Kỹ Thuật Berjaya Gia Thịnh
Nộp đơn