Mô tả công việc

- Receive P/O, discuss with customers to fix delivery schedule.
- Inform Production Planning/Material purchase/Logistics Team of customers’ P/O to.
Support inter-depts. Production/delivery plan creation.
- Work with PIC of customer in daily delivery performance (Quantity, timing, etc…).
- Issue daily delivery information sheet.
- Co-ordinate with related Sections to solve daily related problems.
- Daily report the problems/abnormal situations (If any) to Manager.

Yêu cầu công việc

- Having at least 2 years experiences on Sales/Sales Account/Sales Admin major.
- Good MS office computer skill.
- At least 2 years experienced in the sales & marketing jobs in the same position.
- Male or Female.
- University Degree or higher.
- English Fluently.

Phúc lợi công việc

- Having chances to get attractive company bonus every month/year.
- Company trip once a year + Joining party.
- Salary and position is reviewed 1 time a year.
- Bonus by individual ability and company’s performance.
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits.
- Dynamic and sociable working environment.

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 312 / 0
Logo Công Ty TNHH Ace Antenna Công Ty TNHH Ace Antenna
Khu CN đồng Văn II - Phường Bạch Thượng - Thị Xã Duy Tiên - Hà Nam.
Quy mô: từ 50 - 99 nhân viên

Ngày đăng tuyển
13/01/2021

Nơi làm việc
Hà Nam

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Kinh doanh - Bán hàng

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ
Nhân Viên Hỗ Trợ Kinh Doanh
Công Ty TNHH Ace Antenna
Nộp đơn