Giám Đốc Marketing
Trình độ: Đại học
Mô tả công việc
- Advising Sales Manager on the strategy of developing the supermarket system.
- Maintain and develop a professional sales system.
- Negotiate and discuss annual sales contract terms.
- Building and developing relationship with Director/Buyer.
- Develop sales development strategy with customers annually and review quarterly/monthly.
- Develop plans for display, hire, and listing of new products.
- Maintain and increase the annual market share of the industry according to the plan.
- Solve problems related to the customer in charge.
- Building KPI, sales targets for employees to achieve business goals for each system/supermarket.
- Efficiently use the assigned budget.
- Exploiting business opportunities in each system/each supermarket.
- Explore your competitors' sales strategies and activities.
- Coordinate with Consumer Marketing / Field Marketing to build and implement brand goals, increase brand awareness, and market point-of-sale sales programs in supermarkets.
- Manage the company's customer service quality, in the coordination of goods with logistics and coordination.
- Manage salesman (SE) and marketing staff (PGs) from sales daily/week/month/year.
- Participate in recruitment, training and evaluation KAS/PC.
- Support and promote team spirit sales.
- Make periodic reports on business results, analyze business situation and make timely recommendations to boost business results.
Yêu cầu công việc
- Age: From 30 - 38 years old.
- Bachelor's degree in Business Administration, economics, finance, and accounting (Priority graduated from the School of Economics, Foreign Trade and Trade,...).
- At least 2 years of experience in an equivalent position in managing MT Channels in the consumer goods industry or FMCG.
- At least 1 year of experience in the equivalent of business data analysis.
- Have at least 3-5 years working in the FMCG sector; experience in managing chain store/supermarket channel.
- At least 2 years of experience in department / group management and staff management.
- English communication.
- Candidates with experience in regional sales management and sales work in the consumer goods industry;
- Have good strategy and thinking skills.
- Good job management and human resource management skills.
- Communication, reporting, presentation and organization skills.
Phúc lợi công việc
- Deal with the company.
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
Nộp đơn 317 / 0
Công ty TNHH Srithai (Việt Nam)
Số 9, Đường số 2, Khu CN Sóng Thần 1, Dĩ An, Bình Dương
Quy mô: hơn 200 nhân viên
Ngày đăng tuyển
26/09/2020
26/09/2020
Nơi làm việc
Bình Dương
Bình Dương
Cấp bậc
Trưởng phòng/ Quản lý cấp trung
Trưởng phòng/ Quản lý cấp trung
Ngành nghề
Marketing
Marketing
Kỹ năng
Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh
Tiếng Anh
Trình độ học vấn
Đại học
Đại học
Kinh nghiệm làm việc
3 năm
3 năm
Ứng viên
Nam nữ, từ 30 tới 38 tuổi
Nam nữ, từ 30 tới 38 tuổi
Nhân viên pháp lý
Công ty Cổ phần Đầu tư Thương mại Dịch vụ Đại Đông Hồ
Chuyên viên Pháp lý (Tư vấn Doanh nghiệp)
Công ty Luật TNHH Vạn Phúc Lộc
Nhân viên văn thư
Công ty Cổ Phần Bất Động Sản LEVACOM
Nhân viên Pháp lý (Nam)
Công ty Cổ Phần Bất Động Sản LEVACOM
Nhân viên Kế toán tổng hợp
Chi nhánh Bình Dương - Công ty Cổ phần Holdings Tràng An
Việc làm tương tự
Nhân Viên Booking
Công ty TNHH Kingden Trading
Nhân viên Pháp chế (Không yêu cầu kinh nghiệm)
Công ty Cổ phần Airtech Thế Long
Trợ lý Giám đốc (Kinh nghiệm pháp lý, marketing, kinh doanh)
Công ty TNHH DV Du Lịch Tuấn Dũng
Chuyên viên cao cấp Pháp chế, tuân thủ
Công ty Cổ phần Tập đoàn G
Content Marketing
Công ty Luật TNHH Võ & Cộng Sự
Giám Đốc Marketing
Công ty TNHH Srithai (Việt Nam)
Nộp đơn
Công ty TNHH Srithai (Việt Nam)