Mô tả công việc

- Plan and implement digital marketing campaigns to archive sales and growth rate target every month (SEO, GA, Social media, Email marketing,…)
- Manage brand image of Official Store on Ecommerce Platforms: Shop in Shop, product content, product picture, customer service
- Provide creative ideas for content marketing and update website
- Measure performance of digital marketing efforts using a variety of Web analytics tools (Google Analytics, Google Search Console,…)
- Collect data on consumers, competitors and market place
- Acquire insight in online marketing trends and keep strategies up-to-date
- Working with agency and freelancer (design, content, advertising)

Yêu cầu công việc

- Major in Business Administration, Marketing Management.
- At least 2-3 years’ experience in Marketing ideally FMCG (Household products or similar)
- Broad knowledge in marketing and quick to learn
- “Doer” and “hands-on” attitude
- Analytical Skills and ability to deal with many different products
- Ability to work under pressure & have team-work spirit.
- Good at English skills.

Phúc lợi công việc

- Discussed in the interview

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 517 / 1
Logo Công ty TNHH Liên Kết Thái Bình Công ty TNHH Liên Kết Thái Bình
Số 191B Nguyễn Văn Hưởng, Phường Thảo Điền, Quận 2, Tp.HCM
Quy mô: từ 20 - 49 nhân viên

Ngày đăng tuyển
29/08/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Marketing

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ, từ 25 tới 35 tuổi
Digital Marketing Executive
Công ty TNHH Liên Kết Thái Bình
Nộp đơn