C&B Executive (Payroll & Insurances)
Mô tả công việc
- Check timesheet, be responsible for timely and accuracy processing of payroll payment and pay slip.
- In charge all of activities related to Compulsory insurances.
- Follow up PIT code registration, dependent registration for employee and being responsible for monthly PIT deduction, yearly finalization.
- Follow up and record employees profiles, Labour contract, Trade union, Annual leave record.
- Complete the final compensation, severance allowance and other paperwork for leaving employees.
- Coordinates with related benefits issue: medical insurance, annual health check, benefits, claim for the concerned employees both through insurance agency.
- Prepare reports as required monthly by headcount, turnover rate, summary salary to accountant and HRM.
- Other HR Admin tasks…..
Yêu cầu ứng viên
- At least 2 years experiences at this position
- Excellence in Microsoft Excel and Word, VBA as a plus mark
- Clever and good in communication
- Patient, detail and result oriented, can work under pressure
- Teamwork, positive thinking and can work independently
Quyền lợi/Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hồ Chí Minh
Quy mô: | 100-199 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | 163 Đường Phan Đăng Lưu, Phường 01, Quận Phú Nhuận, TP Hồ Chí Minh |
Tên công ty: | Công ty Cổ phần Central Retail Corporation (Việt Nam) |
Quy mô: | 100-199 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | 163 Đường Phan Đăng Lưu, Phường 01, Quận Phú Nhuận, TP Hồ Chí Minh |
Ngày đăng tuyển: | 27/08/2020 |
Cấp bậc: | Mới tốt nghiệp |
Học vấn: | Trung cấp |
Số lượng tuyển: | 0 |
Độ tuổi: | Không yêu cầu |
Giới tính: | Không yêu cầu |
Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi