Admin Manager
Mô tả công việc
- Oversee all administrative works within the assigned scope of responsibilities, including: reception counter, meeting rooms management, personal car management, housing, stationery purchase & distribution, taxi cards management, expat documentation (visa, work permit, residence card), mailing service, etc.
- Validate the work of each admin members before proceeding next step/getting approval from superior. Control and ensure that procedures are followed and cost are used effectively.
- Be the main contact points between CPO and expats to explain and update on their personal matters (car, house, documentation, etc.).
- Update CPO & management team on any news with regards to office management, government requirements etc.
- Coordinate with relevant internal teams (Property, Employee Communications, HRBP) in managing office activities & events.
- Be the main contact point to liaise with Central Group team to coordinate executives’ schedule when visiting Vietnam.
- Other tasks as assigned by manager.
Yêu cầu ứng viên
Functional knowledge & experience:
- Experienced in managing office administrative tasks & working with multi-stakeholders both internally & externally
- Experienced in managing expats services, such as: visa & work permit, personal car & housing
Functional skill:
- Ability to manage multiple tasks with tight deadlines
- Ability to manage internal & external stakeholders in order to have smooth admistrative operations
Managerial skill:
- Experienced in managing a team of 3-6 members
Education: Bachelor degree of any majors
Seniority: at least 3 years experience in similar position
Language: fluent in English & Vietnamese (4 skills)
Office skills: Microsoft Office (Outlook, Word, Excel)
Attitude: Customer-oriented, hard working, team spirit, can do attitude, resilient & motivating
Quyền lợi/Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hồ Chí Minh
Quy mô: | 100-199 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | 163 Đường Phan Đăng Lưu, Phường 01, Quận Phú Nhuận, TP Hồ Chí Minh |
Tên công ty: | Công ty Cổ phần Central Retail Corporation (Việt Nam) |
Quy mô: | 100-199 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | 163 Đường Phan Đăng Lưu, Phường 01, Quận Phú Nhuận, TP Hồ Chí Minh |
Ngày đăng tuyển: | 05/12/2022 |
Cấp bậc: | Nhân viên |
Học vấn: | Trung cấp |
Số lượng tuyển: | 1 |
Độ tuổi: | Không yêu cầu |
Giới tính: | Không yêu cầu |
Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi