Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Admin Manager

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 11/12/2022
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
1 năm
Hạn nộp hồ sơ
11/12/2022
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

  • Oversee all administrative works within the assigned scope of responsibilities, including: reception counter, meeting rooms management, personal car management, housing, stationery purchase & distribution, taxi cards management, expat documentation (visa, work permit, residence card), mailing service, etc.
  • Validate the work of each admin members before proceeding next step/getting approval from superior. Control and ensure that procedures are followed and cost are used effectively.
  • Be the main contact points between CPO and expats to explain and update on their personal matters (car, house, documentation, etc.).
  • Update CPO & management team on any news with regards to office management, government requirements etc.
  • Coordinate with relevant internal teams (Property, Employee Communications, HRBP) in managing office activities & events.
  • Be the main contact point to liaise with Central Group team to coordinate executives’ schedule when visiting Vietnam.
  • Other tasks as assigned by manager.

Yêu cầu ứng viên

Functional knowledge & experience:

  • Experienced in managing office administrative tasks & working with multi-stakeholders both internally & externally
  • Experienced in managing expats services, such as: visa & work permit, personal car & housing

Functional skill:

  • Ability to manage multiple tasks with tight deadlines
  • Ability to manage internal & external stakeholders in order to have smooth admistrative operations

Managerial skill:

  • Experienced in managing a team of 3-6 members

Education: Bachelor degree of any majors

Seniority: at least 3 years experience in similar position

Language: fluent in English & Vietnamese (4 skills)

Office skills: Microsoft Office (Outlook, Word, Excel)

Attitude: Customer-oriented, hard working, team spirit, can do attitude, resilient & motivating

Quyền lợi/Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: 163 Đường Phan Đăng Lưu, Phường 01, Quận Phú Nhuận, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty Cổ phần Central Retail Corporation (Việt Nam)
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: 163 Đường Phan Đăng Lưu, Phường 01, Quận Phú Nhuận, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
05/12/2022
Cấp bậc
Nhân viên
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
1
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 05/12/2022
Cấp bậc: Nhân viên
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 1
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...