Ảnh đại diện Xuân (ZZ1919)
Phan Thị Thanh Xuân
17/11/1991
0905090***
Tp Hồ Chí Minh
thanhxuanttx***@gmail.com
Nữ
Đường số ***, Phường Phú Hữu, TP. Thủ Đức, TP. Hồ Chí Minh
Xem thông tin liên lạc
Thông tin nghề nghiệp

6
Đại học
Đã có gia đình
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Tp Hồ Chí Minh
14 triệu
Luật Tài chính - Ngân hàng
Kinh nghiệm làm việc

Từ 2020 đến hiện nay: Nhân viên/ Có kinh nghiệm tại QUEENSEA COMPANY
- Set up and manage product baskets.
- Notification of sample form, legal documents of project.
- Draft agency contract, CTV contract and related documents.
- Perform product transaction confirmation on group booking.
- Monitoring, reminder, and warning for sale during the booking process.
- Receive and hand over booking
- Deposit agreement
- Sales contract and client documents of the project for Business and other related departments.
- Report on transactions of the Company and Agents (if any) periodically to the Manager and the Board of
Directors of the Company: daily, weekly, project reports.
- Confirming and sending successful transaction reports to the payroll department, MKT and accountant, ... as the basis for calculating employee's commission and comparing fees for the Company.
- Arrival Management - Incoming Sales - Performing check-in procedures and periodic reports as prescribed

Từ 2020 đến 2020: Nhân viên/ Có kinh nghiệm tại KOOTORO COMPANY
- Compiling sales contracts and agreements.
- Checking and processing the claim data of the promotions for customers.
- Creating new customer code and change information.
- Reconcile debt and contract return/ exchange.
- Supporting the sales team in submitting requests for approvals.
- Doing my best to show that how valuable I am for Company.
- Want to learn more &more responsibilities.

Từ 2016 đến 2019: Nhân viên/ Có kinh nghiệm tại GAMMA JSC
+ Warehouse
- Import and export goods based on vouchers of the warehouse keeper
- Orders for new buildings and replenishment orders for old buildings
- Manage goods for each project, backup and warranty goods
-Track the shipment for each project for timely processing
- Make monthly warehouse reports and compare bookstore data with actual warehouses
- Periodic or irregular inventory
+ Business :
- Key press sample key when receiving request
- Make quotes incurred and retail quote
- Make a list of generated equipment and close the list with this device
- Make final settlement for the project and comparethe inventory figures for that project
- Participate in weekend briefings and make weekly briefings
- Support for works throughout from start to finalization
- Contact customers and order goods when confirmed by the customer
- Other administrative jobs ..

Từ 2021 đến 2022: Trợ lý kinh doanh tại CÔNG TY CỔ PHẦN GIẢI PHÁP THANH TOÁN ĐIỆN LỰC VÀ VIỄN THÔNG
- Theo dõi và kiểm tra chuyển tiền đối soát cho các Điện lực. Hàng tháng đối chiếu số liệu với các Điện lực và nhập from xuất hóa đơn gửi cho kế toán xuất hóa đơn.
- Nhận thông tin liên quan tới kế hoạch, báo cáo P.TGĐ, chỉ đạo làm kế hoạch, sau khi phê duyệt gửi cho các phòng ban liên quan.
- Theo dõi kết quả kinh doanh của CNKD dựa trên kế hoạch và kết qủa thực đạt hàng tháng.
- Tổng hợp doanh thu từ các Điện lực, báo cáo chênh lệch doanh thu.
- Theo dõi tổng tạm ứng chưa thu hồi, khi có phát sinh thu hồi cập nhật vào file theo dõi và báo cáo (nếu có).
- Soạn công văn, tờ trình theo chỉ đạo.
- Thực hiện các chứng từ tạm ứng, thanh toán liên quan tới chi phí kinh doanh của Chi Nhánh.
Kỹ năng

- Easily adapting to new environment
- Ability to work in group
- Creativity
- Problem-solving skill
- COMPUTER SKILLS: Ms Word, Ms Excel, Ms Power Point, Ms Outlook
Ngoại ngữ

- Tiếng Anh (Trung cấp)
Học vấn bằng cấp

- Cử nhân từ 2009 - 2013 tại Trường Đại học Lạc Hồng
Chuyên ngành: Tài chính - Ngân Hàng
Mục tiêu nghề nghiệp

- Doing my best to show that how valuable I am for Company.
- Want to learn more &more responsibilities.