Ngành nghề
Nơi làm việc
Gilmore Miranda
Thông tin nghề nghiệp
4
Đại học
Đã có gia đình
Giám đốc/ Quản lý cấp cao
Tp Hồ Chí Minh
Khác
Kinh nghiệm làm việc
Từ 2017 đến 2020: Trưởng nhóm / ban tại Disney Cruise Lines
Working in the back end department, would result in only 10 percent of the customer interaction to resolve Critical customer problem and queries.
Từ 2016 đến 2016: Trưởng nhóm / ban tại Viking Cruises
Từ 2005 đến 2016: Trưởng nhóm / ban tại P&O Cruises, Carnival U.K.
Worked in an outlet and handled special requests and preferences for customers with special needs
Kỹ năng
- Attention to detail
- Interpersonal skills
- Complaint Resolution
- Organizational Skills
- Team player
- Adaptable and flexible
- Critical thinking skills
- Interpersonal skills
- Complaint Resolution
- Organizational Skills
- Team player
- Adaptable and flexible
- Critical thinking skills
Ngoại ngữ
- Tiếng Anh (Cao cấp)
- Khác (Cao cấp)
- Khác (Cao cấp)
Học vấn bằng cấp
- B.Sc Hotel Mgmt từ 2001 - 2004 tại Cao đẳng lương thực thực phẩm (ngành học: Khác)
Acquired Bachelors Degree in Hotel Mgmt from Chennai, India. Institute Name S.R.M.I.H.M .
Mục tiêu nghề nghiệp
- Looking forward to finding a stable long-term job
- Looking forward to finding a job with good promotion opportunities
- Desiring to find a job with good salary
- Looking forward to finding a place with good chance to dedicate yourself
- Looking forward to finding a job with good promotion opportunities
- Desiring to find a job with good salary
- Looking forward to finding a place with good chance to dedicate yourself