Ngành nghề
Nơi làm việc
Nguyễn Phương Duy
Thông tin nghề nghiệp
1
Đại học
Độc thân
Trưởng phòng/ Quản lý cấp trung
Hà Nội
Kinh nghiệm làm việc
Từ 2018 đến 2019: Trợ lý kinh doanh tại Công ty TNHH Vina-Sanwa
- Making quotation under customer's request.
- Preparing, managing and saving economic contracts.
- Tracking payment status, completing sale document/ payment record and making liquidation/ payment for finished contracts.
- Checking drafted invoice.
- Preparing, revising official dispatches and document as requested.
- Directly contact suppliers or factory to update price, product information, spare-part information into our managing system (if any).
- Monitoring bad debts, notify and push Sale Executive to collect money from customer.
- Managing customer information/ database.
- Arranging meeting schedule for SD or JP rev and other paper works.
- Preparing, managing and saving economic contracts.
- Tracking payment status, completing sale document/ payment record and making liquidation/ payment for finished contracts.
- Checking drafted invoice.
- Preparing, revising official dispatches and document as requested.
- Directly contact suppliers or factory to update price, product information, spare-part information into our managing system (if any).
- Monitoring bad debts, notify and push Sale Executive to collect money from customer.
- Managing customer information/ database.
- Arranging meeting schedule for SD or JP rev and other paper works.
Từ 2014 đến 2014: Thư ký tại Công ty TNHH Tin Học Gôn Ta (có người hướng dẫn)
- Preparing and modifying document as required.
- Managing and saving document, contracts and other official dispatches.
- Translating document as required.
- Monitoring the validity of contract with other parties, informing Sale Director and other parties, extending or renewing the contract as required.
- Receiving e-mail or incoming calls, transferring it to relevant departments.
- Receiving e-mail as well as complains, question on product, service, providing information of product/ service to clients.
- Contacting suppliers and updating best price of products.
- Making quotation and delivery for customers (via e-mail, post office or directly,..)
- Managing, controlling the service and making maintenance or repairment plan for other parties.
- Managing and saving document, contracts and other official dispatches.
- Translating document as required.
- Monitoring the validity of contract with other parties, informing Sale Director and other parties, extending or renewing the contract as required.
- Receiving e-mail or incoming calls, transferring it to relevant departments.
- Receiving e-mail as well as complains, question on product, service, providing information of product/ service to clients.
- Contacting suppliers and updating best price of products.
- Making quotation and delivery for customers (via e-mail, post office or directly,..)
- Managing, controlling the service and making maintenance or repairment plan for other parties.
Kỹ năng
- Kỹ năng tổ chức, sắp xếp.
- Nắm bắt, làm việc theo nhóm hoặc làm việc độc lập.
- Kỹ năng chuyên môn Trợ lý/ Trợ ký KD.
- Kỹ năng thu thập, tổng hợp thông tin/ database.
- Nắm bắt, làm việc theo nhóm hoặc làm việc độc lập.
- Kỹ năng chuyên môn Trợ lý/ Trợ ký KD.
- Kỹ năng thu thập, tổng hợp thông tin/ database.
Ngoại ngữ
- Tiếng Anh (Trung cấp)
Học vấn bằng cấp
- Quản trị Kinh Doanh từ 2013 - 2016 tại Trường Đại học Kinh doanh và Công nghệ Hà Nội (ngành học: Khác)
Ngành Quản Trị Kinh Doanh
- Cử Nhân từ 2013 - 2016 tại Trường Đại học Kinh doanh và Công nghệ Hà Nội
Mục tiêu nghề nghiệp
Mong muốn tìm được chỗ làm ổn định, gắn bó lâu dài, cống hiến bản thân và mức lương tốt.