Ảnh đại diện Trang (ZE2952)
Đàm Thị Trang
26/02/1993
0986787***
Tp Hồ Chí Minh
trang.bib***@gmail.com
Nữ
*** đường 47, Thảo Điền, Quận 2, Hồ Chí Minh
Xem thông tin liên lạc
Thông tin nghề nghiệp

5
Đại học
Độc thân
Trưởng phòng/ Quản lý cấp trung
Tp Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm làm việc

Từ 2019 đến hiện nay: Chuyên viên tại Daehan Motors Company Limited
Position: Legal Executive
Main task
- Consult, negotiate and solve disputes with investors of the industrial zone about granting of certificate of land use right, ownership of property on land;
- Report to mother group about important legal issues of the company;
- Responsible for studying & handling all legal issues of the company;
- Responsible for implementing all legal documents of the company (business license, capital injection/increasing, trademark registration, change of legal representative ...);
- Contact & work with state agencies to research, prepare & license registration according to regulations;
- To summarize and translate the legal documents;
- Draft, consult contracts of all kinds;
- To consider and examine before submitting to the director for approval commercial contracts, services or official letters, decisions, authorization, appoint, dismiss;
- Consult, draft legal documents, participate in settlement, litigation to handle arising disputes between the Company and partners.

Từ 2016 đến 2019: Quản lý tại Bibabo Company Limited
Position: Legal Manager;
General management of HCMC branch.
Main task
- Draft, consult contracts of all kinds;
- To consider and examine before submitting to the director for approval commercial contracts, services or official letters, decisions, authorization, appoint, dismiss;
- Consult import procedures;
- Complete the dossier for registration, supplement and change of product information according to the regulations on product registration;
- Business registration: establishment, change of business registration (domestic and foreign), merger and dissolution of subsidiaries, branches and representative offices of the Company;
- Advise legal papers to the board of directors and other departments in the company;
- Report, advise and raise opinions with the board of directors on legal activities to improve business efficiency;
- Negotiate policies with partners, signing contracts;
- Contact, work with state management agencies to be granted circulation permits for products;
- Consult, draft legal documents, participate in settlement, litigation to handle arising disputes between the Company and partners and employees.
- Administer and manage the implementation of the business plan and business policy of the branch;
- Monitor the business at the branch. Report timely to the company and board of directors;
- Reach the revenue target for the branch, weekly and monthly results.

Từ 2014 đến 2016: Nhân viên/ Có kinh nghiệm tại Do Trung Kien Law Office
Position: Legal Officer
Main task
- Legal advice for customers;
- Read and summarize legal cases, offer proposals and support Lawyers solving legal cases;
- Draft legal document, contract.
Kỹ năng

- Thành thạo Tin học văn phòng (Word, Excel, PowerPoint) và Tiếng Anh trung cấp (Qua quá trình làm
việc tại công ty FDI)
- Phản biện, tranh luận, thuyết trình, đàm phán (dựa trên kinh nghiệm quản lý và làm việc với đối tác)
- Tổ chức, làm việc nhóm (dựa trên kinh nghiệm quản lý)
- Giao tiếp (dựa kinh nghiệm tiếp xúc với khách hàng, đối tác, đồng nghiệp, cán bộ nhà nước)
- Giải quyết vấn đề (dựa trên những công việc phát sinh, phải vận dụng nhiều kỹ năng cùng lúc)
Ngoại ngữ

- Tiếng Anh (Trung cấp)
Học vấn bằng cấp

- Cử nhân ngành Luật từ 2012 - 2016 tại Trường Đại học Luật Hà Nội (ngành học: Luật Doanh nghiệp)
Mục tiêu nghề nghiệp

Mong muốn tìm được chỗ làm ổn định lâu dài, có cơ hội cống hiến hết mình và có cơ hội thăng tiến.