Ngành nghề
Nơi làm việc
Phạm Thị Hồng Phương
Thông tin nghề nghiệp
10
Đại học
Độc thân
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Tp Hồ Chí Minh
18 triệu
Nhân sự - Hành chính - Thư ký
❘ Chăm sóc khách hàng
❘ Quản trị điều hành
❘ Kinh doanh - Bán hàng
❘ Trợ lý
Khác
Kinh nghiệm làm việc
Từ 2010 đến 2021: Nhân viên/ Có kinh nghiệm tại Ka Shin Viet Nam Company
Order Management:
Handle and control orders from customer, communicate with customer.
Make order form and send to Headquarter.
Follow up and update production, delay or replacement status and delivery schedule to customers
Receive and respond all requests, claims from customers after sales.
Shipment Control:
Prepare sales contract, import shipping document.
Closely follow up the shipment to ensure delivery on time.
Work with logistic agent to carry goods from oversea.
Delivery Task
Do packing the goods.
Prepare delivery slip and work with transportation agent to deliver the goods to customer.
Accounting Support:
Input data of the list of goods imported to the account system and issuing invoices.
Issue invoices.
Contact customer for schedule of overdue payment every month
Stock Inventory:
Be involved in stock control and report when necessary.
Director Clerk:
Act as an assistant to the vice director, contacting customers for an appointment and accompanying to see customers when needed.
Performance of the administrative work in the office.
Handle and control orders from customer, communicate with customer.
Make order form and send to Headquarter.
Follow up and update production, delay or replacement status and delivery schedule to customers
Receive and respond all requests, claims from customers after sales.
Shipment Control:
Prepare sales contract, import shipping document.
Closely follow up the shipment to ensure delivery on time.
Work with logistic agent to carry goods from oversea.
Delivery Task
Do packing the goods.
Prepare delivery slip and work with transportation agent to deliver the goods to customer.
Accounting Support:
Input data of the list of goods imported to the account system and issuing invoices.
Issue invoices.
Contact customer for schedule of overdue payment every month
Stock Inventory:
Be involved in stock control and report when necessary.
Director Clerk:
Act as an assistant to the vice director, contacting customers for an appointment and accompanying to see customers when needed.
Performance of the administrative work in the office.
Kỹ năng
--Comminication Skill
- Time Management Business
- Teamwork Skill
- Customer Service
- English
- Basic Japanese
- Time Management Business
- Teamwork Skill
- Customer Service
- English
- Basic Japanese
Ngoại ngữ
- Tiếng Anh (Trung cấp)
- Tiếng Nhật (Sơ cấp)
- Tiếng Nhật (Sơ cấp)
Học vấn bằng cấp
- Cử nhân Quản trị Kinh doanh từ 2005 - 2009 tại Trường đại học kinh tế TPHCM (ngành học: Khác)
- Chứng chỉ tiếng Nhật từ 2019 - 2020 tại Trường Nhật Ngữ Sakura (ngành học: Khác)
- Cử nhân Tài chính Doanh nghiệp từ 2010 - 2012 tại Trường Đại học Kinh tế TP.HCM (ngành học: Khác)
Mục tiêu nghề nghiệp
- Mong muốn tìm được chỗ làm ổn định lâu dài
- Mong muốn tìm được chỗ làm có cơ hội thăng tiến tốt
- Mong muốn tìm được chỗ làm có mức lương tốt
- Mong muốn tìm được chỗ làm có cơ hội thăng tiến tốt
- Mong muốn tìm được chỗ làm có mức lương tốt