Mô tả công việc

- Recruiting, training and developing staff
- Making sure that staff get paid correctly and on time
- Pensions and benefits administration
- Building job descriptions and advertisements
- Looking after the health, safety and welfare of all employees
- Organizing staff training sessions and activities
- Monitoring staff performance and attendance
- Advising line managers and other employees on employment law and the employer's own Employment policies and procedures
- Ensuring candidates have the right to work at the organization
- Negotiating salaries, contracts, working conditions or redundancy packages with staff and representatives.

Yêu cầu công việc

- Education: University of HRM, Business administration, Economics or English
- Have excellent English skills and an international mindset;
- Have good sense of human & interviewing skills;
- Are good at time management, planning, organizing and managing work;
- Are proficient in MS office 365, Google Drive, Internet, MS office, Excel;
- Special ability: interpersonal, creative, work under pressure;

Phúc lợi công việc

- Trao đổi khi phỏng vấn

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 650 / 3
Logo Công Ty TNHH A&O Organic Health and Beauty Công Ty TNHH A&O Organic Health and Beauty
134 Lê Quang Đạo - Phường Mỹ An - Quận Ngũ Hành Sơn - Đà Nẵng

Ngày đăng tuyển
22/02/2020

Nơi làm việc
Đà Nẵng

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng
Tin học văn phòng, Tiếng Anh

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển Nhân Viên Nhân Sự
Công Ty TNHH A&O Organic Health and Beauty
Nộp đơn