Mô tả công việc

- Daily managing and recording all the data about materials for separated implementaion projects (Material in/out by written documents, accounting software record..).
- Reconciling the materials quantity with purchasing part or stock management PIC regularly.
- Co-work with technical team to forecast materials consumption rate & unknown wasted materials for making or evaluating inventory provision.
- Other reports or requests assigned by Managers.
- Managing office equipment (Machine, tools, documents,...). All the original documents (contracts, invoice,…) have to be sent to head office for storage after recording.
- Collecting purchasing request of materials, tools and stationery then send the request to the head office in Hanoi. Take part in the purchasing process for specification verifcation.
- Other supporting work assigned by Managers.

Yêu cầu công việc

- Having Bachelor Degree in Accounting or other related Fields.
- Having at least 3 years of work experience in cost accounting or equivalent position in construction company.
- Having good knowledge about VAS and IFRS.
- Proficient in Microsoft office (Word, excel, power point, etc...).
- Good in English (both Speaking & Writing).
- Good analytical thinking, strong interpersonal and multi-tasking skills.
- High energy, enthusiastic, dynamic, hardworking and having ability to work under high pressure.

Phúc lợi công việc

- Salary range: VND 10.000.000 ~ 14.000.000.

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 422 / 0
Logo Công ty TNHH Airquay Vina Công ty TNHH Airquay Vina
Tầng 2, tháp A, tòa nhà Golden Palace, đường Mễ Trì, Phường Mễ Trì, Quận Nam Từ Liêm, Hà Nội
Quy mô: từ 50 - 99 nhân viên

Ngày đăng tuyển
25/02/2021

Nơi làm việc
Hà Nội

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
3 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển Nhân Viên Kế Toán
Công ty TNHH Airquay Vina
Nộp đơn