Mô tả công việc

- Makes daily sales report to management board.
- Booking air ticket, applying for visa and booking hotel for business travel.
- Processing document/ purchase request and follow up payment.
- Order equipment/ miscellaneous items/ stationary for office and all stores and follow up payment.
- Register the promotion license of the department of industry and trade.
- Prepare monthly attendance records for CL.
- Handle and coordinate to provide uniforms for new employees.
- Provide admin support to staff eg. employee cards, stationary, keys,…
- Oversee and ensure cleanliness of office.
- Support to organize all company event such as business meeting, company party, team building, year end party,…

Yêu cầu công việc

- Able to work under pressure.
- Work independence and under minimal supervision.
- Good command of English.
- Being strong at Computer skills is a must (MS Office).
- Good interpersonal and communication skills.
- Well organized, multi-tasking.
- Time management.

Phúc lợi công việc

- Chế độ nghỉ dưỡng kết hợp team building hằng năm.
- Luôn có cơ hội thăng tiến trong công việc nghề nghiệp.
- Được cung cấp trang thiết bị đầy đủ để phục vụ công việc.
- Tham gia BHXH, BHYT, BHTN khi ký HĐLĐ sau thời gian thử việc.
- Môi trường làm việc có tính chuyên nghiệp, năng động, thân thiện và cởi mở.
- Thưởng các dịp lễ, tết, lương tháng 13, thưởng theo kết quả hoạt động kinh doanh của Công ty.
- Phỏng vấn và đi làm ngay nếu đạt yêu cầu.
- Công việc ổn định và lâu dài.

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 355 / 3
Logo Công ty Cổ Phần Nhà Thái Công ty Cổ Phần Nhà Thái
135/37/50 Nguyễn Hữu Cảnh, Phường 22, Quận Bình Thạnh, TP Hồ Chí Minh

Ngày đăng tuyển
23/09/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Khác

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển Nhân Viên Admin
Công ty Cổ Phần Nhà Thái
Nộp đơn