Tuyển Nhân Viên Admin
Mô tả công việc
- Makes daily sales report to management board.
- Booking air ticket, applying for visa and booking hotel for business travel.
- Processing document/ purchase request and follow up payment.
- Order equipment/ miscellaneous items/ stationary for office and all stores and follow up payment.
- Register the promotion license of the department of industry and trade.
- Prepare monthly attendance records for CL.
- Handle and coordinate to provide uniforms for new employees.
- Provide admin support to staff eg. employee cards, stationary, keys,…
- Oversee and ensure cleanliness of office.
- Support to organize all company event such as business meeting, company party, team building, year end party,…
Yêu cầu công việc
- Able to work under pressure.
- Work independence and under minimal supervision.
- Good command of English.
- Being strong at Computer skills is a must (MS Office).
- Good interpersonal and communication skills.
- Well organized, multi-tasking.
- Time management.
Phúc lợi công việc
- Chế độ nghỉ dưỡng kết hợp team building hằng năm.
- Luôn có cơ hội thăng tiến trong công việc nghề nghiệp.
- Được cung cấp trang thiết bị đầy đủ để phục vụ công việc.
- Tham gia BHXH, BHYT, BHTN khi ký HĐLĐ sau thời gian thử việc.
- Môi trường làm việc có tính chuyên nghiệp, năng động, thân thiện và cởi mở.
- Thưởng các dịp lễ, tết, lương tháng 13, thưởng theo kết quả hoạt động kinh doanh của Công ty.
- Phỏng vấn và đi làm ngay nếu đạt yêu cầu.
- Công việc ổn định và lâu dài.
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
23/09/2020
Tp Hồ Chí Minh
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Khác
Tiếng Anh
Cao đẳng
1 năm
Nam nữ
Công ty Cổ Phần Nhà Thái