Mô tả công việc
  • Tax code registration and dependent declaration.
  • Update & submit SHUI + healthcare insurance for increase/decrease employees of SGS.
  • Responsible for payroll of outsourcing & casual staffs timely and correctly with 3rd party vendors.
  • Arrange visa, resident permit, work permit for expatriate and for SGS employee.
  • Update company policies, regulation internal and external registration.
  • Organize company activities: Annual Health check-up, Birthday, Women's day, Uniform, engagement activities and Year End.
Yêu cầu công việc
  • Good in excel, word, pivot tables.
  • Basic English communication.
  • Innovation in organizing company activities.
  • Internal customer services mindset.
  • Graduate University or College.
Phúc lợi công việc
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 495 / 10
Từ khóa:
HR Executive
Logo Công ty SGS Việt Nam Trách Nhiệm Hữu Hạn Công ty SGS Việt Nam Trách Nhiệm Hữu Hạn
198 đường Nguyễn Thị Minh Khai, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, TP Hồ Chí Minh
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
17/04/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển mới HR Executive
Công ty SGS Việt Nam Trách Nhiệm Hữu Hạn
Nộp đơn