Mô tả công việc
  • Monitors and evaluates overall system to ensure optimum performance (i.e., PABX, switches, routers and telco links).
  • Performs scheduled software and hardware maintenance such as backing up data, conducting virus scans, and repairing PCs and other peripherals to prevent corrective problems in the system.
  • Installs software and networks in offices and plants.
  • Provides assistance to various departments in analyzing hardware issues and recommending appropriate solutions.
  • Reports directly to the IT Technical Support Lead.
  • Performs other related duties as assigned by IT management.
Yêu cầu công việc
  • Graduate of any degree preferably in IT or business or completed technical certifications in the field of Information and Communication Technology
  • At least 1-year experience working as helpdesk support or equivalent
  • Network or computer hardware certifications is an advantage
  • Good command of English
Phúc lợi công việc
  • Having chances to get attractive company bonus every month/year
  • Company trip once a year + Joining party
  • Salary and position is reviewed 1 time a year
  • Bonus by individual ability and company’s performance.
  • Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
  • Dynamic and sociable working environmen
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 393 / 0
Từ khóa:
Kỹ Thuật Viên IT
Logo Công ty TNHH URC Việt Nam Công ty TNHH URC Việt Nam
Số 42 VSIP Đại lộ Tự Do, Khu công nghiệp Việt Nam-Singapore, Phường An Phú, Thành phố Thuận An, Bình Dương
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
12/11/2019

Nơi làm việc
Hà Nội

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Khác

Kỹ năng
Tiếng Anh

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển Kỹ Thuật Viên IT (IT Technician)
Công ty TNHH URC Việt Nam
Nộp đơn