Mô tả công việc
  • Providing prompt friendly customer support through email and chat (maybe some phone)
  • Creating documents such as quotes, signs & templates
  • Responding to phone calls and emails
  • Assisting with the finance tasks such as Accounts Receivable and Account Payable invoicing
  • Researching Digital Marketing trends in the pet industry – providing a summary to the business each week
  • Maintaining and updating records and file
  • Reporting to management on tasks completed.
Yêu cầu công việc
  • Excellent communication skills (both verbal and written)
  • Good English
  • Computer and technology savvy (we use multiple online tools and software)
  • Great MS Office Skills (especially Word & Excel)
  • Some Marketing Experience (not compulsory)
  • Time and task management
  • Attention to detail
  • Ability to learn and adapt quickly.
Phúc lợi công việc
  • Talk when interview.
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 466 / 3
Logo Công ty TNHH The Away Group Việt Nam (TAGD) Công ty TNHH The Away Group Việt Nam (TAGD)
Tầng 12, Tòa nhà IPC, số 1489, đường Nguyễn Văn Linh, Phường Tân Phong, Quận 7, TP Hồ Chí Minh
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
28/11/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Quản lý

Ngành nghề
Chăm sóc khách hàngKhác

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
3 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển Customer Service Manager
Công ty TNHH The Away Group Việt Nam (TAGD)
Nộp đơn