Mô tả công việc

- Working with customers to handle requests for testing services as assigned by superiors.
- Coordinate with other departments (Lab/ Sales/ Accountant Dept) during order processing
- Maintaining and developing relationships with assigned customers
- Implement training for other staff as required depending on the level of ability
- Make some other suitable work as directed by superiors (eg gathering information to support the purchasing department of a large customer, job support when members leave, absen...)

Yêu cầu công việc

- Female, from 23-30 year old.
- English is a must, Korean in communication
- Priorty for candidates who worked in Garment/ Chemical industry
- Good communication, Ms. Office, problem sloving skills
- Customer oriented, willing to study & hard working
* Working time: Monday - Saturday: 08:00~17:00

Phúc lợi công việc

- Trao đổi khi phỏng vấn

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 344 / 0
Từ khóa:
Customer Service
Logo Công ty Trách nhiệm hữu hạn Bureau Veritas Consumer Products Services Việt Nam Công ty Trách nhiệm hữu hạn Bureau Veritas Consumer Products Services Việt Nam
Lô C7-C9, Khu công nghiệp Cát Lái - cụm II (giai đoạn 1), Phường Thạnh Mỹ Lợi, Thành phố Thủ Đức, TP Hồ Chí Minh
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
30/12/2019

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Chăm sóc khách hàngKhác

Kỹ năng
Tiếng Anh, Tiếng Hàn, Tin học văn phòng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Ứng viên
Nữ, từ 23 tới 30 tuổi
Tuyển Customer Service Executive (Korean Speaking)
Công ty Trách nhiệm hữu hạn Bureau Veritas Consumer Products Services Việt Nam
Nộp đơn