Mô tả công việc

- Oversee all the working task and activities of call center, warehouse and delivery suppliers.
- Monitor and control every department including call center.
- Keep looking for how to improve the business and target.
- Set the KPIs and control and monitor the staff to achieve the KPIs.
- Execute the monthly staff appraisal and performance management.
- Make the business development plan, develop the department that are managed.
- Assign task and target to all department and support to achieve the target.
- Evaluate the manpower abilities and suggest the human resource strategy to be suitable to the company development.
- Make the weekly, monthly and quarterly report to the General Director.
- Set the operation budget and control the budget that is approved.
- Other tasks assigned by the General Director.

Yêu cầu công việc

- Good communication
- Presentation skill
- Leadership skill
- Good attitudes
- Team work, problem solving skill
- Good management skill, independent working skill and time management
- Motivation skill
- Decision making skill
- Risk management skill
- Can work under high pressures
- Strong customer services oriented mind set

Phúc lợi công việc

- Discussed in the interview

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 376 / 1
Logo Công ty TNHH Thương Mại Dịch Vụ IKON Việt Nam Công ty TNHH Thương Mại Dịch Vụ IKON Việt Nam
Thửa đất số 42, tờ bản đồ số 7, Tổ 9, ấp Bãi Bổn, Xã Hàm Ninh, Huyện Phú Quốc, Tỉnh Kiên Giang, Việt Nam/ 199 Dien Bien Phu, Ward 15, Binh Thanh District, Ho Chi Minh City

Ngày đăng tuyển
14/07/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Trưởng nhóm / ban

Ngành nghề
Kinh doanh - Bán hàng

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nữ, từ 25 tới 30 tuổi
Tuyển Call Center Team Leader
Công ty TNHH Thương Mại Dịch Vụ IKON Việt Nam
Nộp đơn