Mô tả công việc

- Organize and maintain the administration function of the office.
- Weekly prepare maintenance office report.
- Prepare on-boarding plan for new employees.
- Engage activity in social channels and events to promote company brand.
- Record transactions for all occurred invoices, receipts, bank transactions.
- Prepare aging reports of customers/vendors weekly.
- Update and maintain Inventory and Assets Data of company.
- Prepare timely paperwork such as sales contracts, liquidation, invoices.

Yêu cầu công việc

- Undergraduate student of Accounting, HR or Business.
- Hardworking, Honesty and Integrity.
- Manage Time Effectively.

Phúc lợi công việc

- Having chances to get attractive company bonus every month/year.
- Company trip once a year + Joining party.
- Bonus by individual ability and company’s performance.
- Dynamic and sociable working environment.

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 564 / 2
Logo Văn Phòng Đại Diện Công Ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Công Nghệ Trực Tuyến Kỳ Anh Văn Phòng Đại Diện Công Ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Công Nghệ Trực Tuyến Kỳ Anh
294-296 Trường Sa, Phường 02, Quận Phú Nhuận, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
25/09/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Khác

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển Admin & Accounting Intern
Văn Phòng Đại Diện Công Ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Công Nghệ Trực Tuyến Kỳ Anh
Nộp đơn