Mô tả công việc

- Check information of Supplier’s Contract, tax code which must match with Supplier’s Business Registration and government law
- Input trading term and rebate in Profit correctly and timely and report offset AP account to AP team
- Monitor the process of signing contract and ensure it according to company policy
- Update new information of supplier such as bank account, tax code, address…
- Arrange & store contract tidily
- Any reports & tasks are assigned by Supervisor

Yêu cầu công việc

* Qualifications & Experience:
- Bachelor Degree in accounting
- 1 year experience in contract management/admin/filling document/accounting
* Knowledge, Skills & Behaviors:
- Ability to work both independently and as a team member under high pressure
- Enthusiasm, adaptability, team-spirit are required

Phúc lợi công việc

- Discussed in the interview

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 773 / 0
Logo Công ty TNHH AEONMALL Việt Nam Công ty TNHH AEONMALL Việt Nam
Tầng 3, Văn phòng phía đông, AEON MALL Long Biên, số 27, đườ, Phường Long Biên, Quận Long Biên, Hà Nội
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
03/07/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ, dưới 36 tuổi
Tuyển Accounting Officer (Contract Management)
Công ty TNHH AEONMALL Việt Nam
Nộp đơn