Trưởng Phòng Mua Hàng (Purchasing Manager)
Mô tả công việc
- Develop new suppliers and follow existing suppliers in both of direct & indirect products.
- Liaise with functional managers to understand their current and anticipated demand for goods, material and develop plans, cost estimate, scheduled for integrating the needs into exiting purchasing activities.
- Determine quantity and timing of deliveries.
- Develop and implement purchasing policy, procedure in all operations of company and suppliers.
- Assess, manage and mitigate risks.
- Forecast price and market trends to identify changes of balance in buyer-supplier power.
- Perform cost and scenario analysis, and bench marking.
- Conduct Weekly/Monthly/Yearly for performance and activities, improvement progress, issues and solution, improvement suggestion to Manager.
Yêu cầu công việc
- At least 5 years of experience at the same position.
- Have experience in purchasing supervisor/leader/manager in manufacturing companies is a MUST.
- Good English communication.
- Leadership skill.
- Willing to travel for business.
Phúc lợi công việc
- Môi trường làm việc trẻ, năng động, tạo điều kiện để phát triển.
- Chế độ BHXH, BHYT, BHTN,... theo quy định của công ty.
- Du lịch hàng năm.
- 6/12 tháng tăng lương 1 lần, chế độ nghỉ phép năm, hỗ trợ ăn trưa, gửi xe,...
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
Công ty Cổ phần Đồ Hộp Hạ Long