Mô tả công việc
  • Be responsible of double checking with the rates signed in the service contracts with customers;
  • Prepare debit note & Issue VAT invoice and send to customer after having checked data accurately;
  • Consolidate, check statement of account at month end and send to customers for agreement;
  • Control A.R aging and push customers to make payments;
  • Key in all A.R transactions & receipts (project by project) and to Oracle system;
  • Update AR aging report & Pending Billing ( Weekly )
  • Comply with EHS requirements, ISO standards, national regulations, working regulations, fire protection regulation;
  • Do other tasks assigned by the Superior
Yêu cầu công việc
  • 3-4 years’ experience in accounting field
  • Graduated university (major in Finance/Accountancy/Banking) or equivalent
  • English skills in both verbal & written is a plus
  • Good communication & negotiation skill; Be able to work independently or in group under high pressure;
  • Highly-motivated, dynamic, and result-oriented;
  • Good knowledge about Oracle software;
  • Working place: YCH - (trạm thu phí Cầu Ông bố, Thuận An, Bình Dương)
Phúc lợi công việc
  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 359 / 0
Logo Công Ty TNHH YCH - Protrade Công Ty TNHH YCH - Protrade
Khu phố Đồng An, Phường Bình Hòa, Thành phố Thuận An, Bình Dương
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
18/07/2020

Nơi làm việc
Bình Dương

Cấp bậc
Trưởng nhóm / ban

Ngành nghề
Kế toán - Kiểm toánKhác

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
3 năm

Ứng viên
Nam nữ
Trưởng Nhóm Kế Toán Công Nợ
Công Ty TNHH YCH - Protrade
Nộp đơn