Mô tả công việc
  • Prepare contract, proposal and other administration work for the team;
  • Maintain properly the clients’ filing systems and keep track of the clients’ billing status;
  • Regularly update the clients’ billing status to Managers in charge and follow up with the accounting team to get the wok done;
  • Manage executives’ calendars and set up meetings;
  • Plan, develop, implement, administer and evaluate programs, activities and daily operations related to the governmental affairs support function; and
  • Perform other duties per assigned by Seniors/Managers.
Yêu cầu công việc
  • Bachelor of Commerce or Bachelor of Business Administration; and
  • Skill requirements: Reporting Skills, Analyzing Information, Statistical Analysis, Time management, Good writing and communication skills in both English and Vietnamese, Result-oriented, Proactive and Discipline.
Phúc lợi công việc
  • Laptop
  • Parking fee
  • Allowance fee
  • Tea, coffee free
  • Professional enviroment
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 660 / 1
Logo Công ty TNHH MAZARS Việt Nam Công ty TNHH MAZARS Việt Nam
Số 141, Đường Nguyễn Du, Phường Bến Thành, Quận 1, TP Hồ Chí Minh
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
06/02/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng
time management, multitasking skill, communication skill, Proactive and Discipline

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nữ
Tax Administration
Công ty TNHH MAZARS Việt Nam
Nộp đơn