Mô tả công việc

- Manage and implement all rewards and benefits policies for employees
- Executive monthly payroll and ensure timely and accurately
- People cost monthly report & reconciliation
- Participate in benchmarking, developing and make recommendation for salary and rewards policies.
- Labor Contract Management.
- Manage employee data both online and hard copies.
- Explain gather feedback about the company’s rules and regulation.
- Manage and work with agencies to ensure smooth execution of premium insurance and other benefit programs.
- Responsible for Social, Health and Unemployment Insurance, Personal Accident Insurance or other Insurance Benefits for employees.
- Administration and management of employee benefits eg. Leave, Medical/ Hospitalization, Claims, Staff cards.
- Other tasks assigned by Head of HR

Yêu cầu công việc

In order to succeed in the role, you should ideally have:
- University degree.
- At least 5-7 years of experience in HR and C&B
- Excellent Excel & good English communication
- Good knowledge about local Labor Law
- Detailed, patient, hard working, integrity
- Eager to learn, trustworthy
- Strong interpersonal skill
- Professional manner, self-confident and Initiative
THÔNG TIN KHÁC
- Thời gian thử việc: 2 months
- Độ tuổi: 25 - 35
- Thời gian làm việc: From Monday to Friday ( 9:00 AM - 6:00 PM)

Phúc lợi công việc

- Phúc lợi: Laptop provided, PIT Insurance, Full probation Salary & package Insurance
- Ngày nghỉ: 15 AL per year

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 500 / 0
Logo Công ty TNHH Tư Vấn Onpoint Công ty TNHH Tư Vấn Onpoint
56 Yên Thế - Phường 2 - Quận Tân Bình - TP Hồ Chí Minh
Quy mô: từ 50 - 99 nhân viên

Ngày đăng tuyển
21/07/2022

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
5 năm

Ứng viên
Nam nữ, từ 25 tới 35 tuổi
Senior C&B Specialist, C&B Supervisor
Công ty TNHH Tư Vấn Onpoint
Nộp đơn