Mô tả công việc
  • Assist Sales Representatives in preparing Sales Order, raising IPO and delivery.
  • Follow up Sales Contracts and all documents concerning to Sales Department.
  • Receive Sales Order from Sales representative by phone / email.
  • Check stock daily and raise Internal Purchase Order (IPO) if there’s no available goods for delivery.
  • Request Costing Accountant to create new code if the ordered product is new specification.
  • Follow up all Sales Orders to ensure customers receive their ordered products.
  • Report and update outstanding orders to Regional Sales Manager
  • Follow & check stock daily.
  • Issue sales order on SAP system.
  • Other duties as may be assigned when necessary
Yêu cầu công việc
  • Degree or Diploma in any disciplines and those with extensive experience.
  • Minimum 2 years’ relevant working experience and a proven track record in sales.
  • Proficient in Microsoft Office including Excel, PowerPoint and Word, SAP system.
  • Work independently.
  • Must be team-oriented and self-motivated.

Other information:

  • Age: 24 - 30
  • Employment type: Permanent
  • Working time: 7:30am to 4:30pm, from Monday to Friday
Phúc lợi công việc
  • On-the-Job Training.
  • Quarterly Best Employee Award.
  • Annual Bonus.
  • Annual Health-Check.
  • Annual Company Trip.
  • Insurance (Accident, Health, Social, Unemployment …..)
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 670 / 3
Logo Công Ty TNHH Dunlopillo (Việt Nam) Công Ty TNHH Dunlopillo (Việt Nam)
Số 35 Đại lộ Hữu Nghị, Khu công nghiệp Việt -Singapore, Phường Bình Hòa, Thành phố Thuận An, Bình Dương

Ngày đăng tuyển
19/03/2021

Nơi làm việc
Bình Dương

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nữ, từ 24 tới 30 tuổi
Sales Administrator
Công Ty TNHH Dunlopillo (Việt Nam)
Nộp đơn