Mô tả công việc
  • Welcome guests, receive and deliver letters, documents to the Departments, answer calls
  • Update and send the contact list
  • Do the parking registration for new employees and the form to cut parking for leaving worker
  • Maintain and order office supplies, office stationery
  • Do the request form, claim form for namecard, Viettel Post, Grab, Taxi Vinasun…
  • Manage and coordinate cars, taxi for employees
  • Coordinate to do the employee timesheet
  • Be ready and responsible to perform any other duties as assigned or required by Direct Supervisor.
Yêu cầu công việc
  • College or Bachelors Degree
  • Good spoken and written English.
  • Good looking, love fashion
  • Computer literate (Excel, Microsoft windows, Power Point,..),
  • New graduate or 01 year experience in a similar function in a foreign environment.
  • Professional appearance and attitude, willing to help others.
  • Good communication skills
Phúc lợi công việc
  • Trao đổi cụ thể khi phỏng vấn
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 380 / 0
Logo Công ty Cổ phần Phát triển Địa ốc Sông Tiên Công ty Cổ phần Phát triển Địa ốc Sông Tiên
191 Nam Kỳ Khởi Nghĩa, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, TP Hồ Chí Minh
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
19/05/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Ứng viên
Nam nữ, từ 21 tới 29 tuổi
Receptionist (cum Admin)
Công ty Cổ phần Phát triển Địa ốc Sông Tiên
Nộp đơn