Mô tả công việc

- Receiving visitors at the front desk by greeting, welcoming, directing and announcing them appropriately
- Answering screening and forwarding incoming phone calls
- Receiving and sorting daily incoming/outgoing mail of the office
- Monitor meeting room bookings
- Arrange transportation for staff
- Timely inform the Building’s management to fix small facility repairs under the budiling’s responsibilities
- Hotel booking for staff from other offices to Hanoi
- Other tasks as assigned by the Admin Manager

Yêu cầu công việc

- At least 2-year work experience
- Pleasant personality, able to deal with emergencies in a timely and effective manner, while streamlining office operations.
- Proactive, hard-working
- Can work in shifts, so flexibility is a plus.

Qualifications
- University graduate
- Proficient in all aspects of Microsoft Office applications (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
- Strong communication skills in English & Vietnamese both written and verbal

Phúc lợi công việc

- 13th payment and performance bonus
- premium healthcare package
- professional training & developing

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 285 / 0
Logo Công ty TNHH KPMG Công ty TNHH KPMG
tầng 46 toà tháp Keangnam, Hanoi Landmark Tower, toà nhà 72, Phường Mễ Trì, Quận Nam Từ Liêm, Hà Nội
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
09/03/2022

Nơi làm việc
Hà Nội

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng
Office Operation Skill, Monitoring System, Telecomunication, Customer Service Knowledge, Facility Control

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ
Receiptionist
Công ty TNHH KPMG
Nộp đơn