Mô tả công việc
  • Provide administrative & secretarial support to Country Head including: managing and booking business appointments, arranging travel itineraries & agendas, claim travel expenses, regularly attending formal meetings to take meeting minutes.
  • Coordinate, act as the point of contact to ensure smooth communication between the Country Head and clients or internal departments.
  • Compile, sort and manage documents that are confidential in a professional & effective manner.
  • Handle both external & internal inquiries proactively.
  • Work closely & effectively with the Country Head to keep him well informed of follow-up events, appropriately remind him of daily responsibilities.
  • Translate in company town hall meetings, conferences if any
  • Other miscellaneous tasks delegated by direct boss.
Yêu cầu công việc
  • Professional proficiency in English both written and verbal
  • Bachelor Degree, preferable foreign degrees or qualifications.
  • Relevant experience in similar position.
  • Ability to resolve urgent tasks in a timely & effectively manner.
  • Excellent tasks management
  • Excellent interpersonal & communication skill.
  • Detail oriented, discretion, commitment to keep information confidential.
  • Reliability, flexibility and proactive personalities.
Phúc lợi công việc
  • Máy tính xách tay
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Xe đưa đón
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Chế độ nghỉ phép
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 680 / 2
Từ khóa:
Personal Assistant Grab
Logo Công ty TNHH Grab Công ty TNHH Grab
Tòa nhà Mapletree Business Center, Số 1060 Đại lộ Nguyễn Văn - Phường Tân Phong - Quận 7 - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
24/11/2018

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Việt

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Personal Assistant
Công ty TNHH Grab
Nộp đơn