Mô tả công việc
  • Proposing and tracking Customer Care program to enhance customer satisfaction, customer loyalty & retaintion: Top VIP/Active/Sleeping New customer aquisition
  • Customer Experience Management: Identification customer touch point; Analysis, Implemetation of measures and report of results
  • Work alongside Brand Marketing team to support with store-level email marketing to drive footfall, including localised offers and event invites
  • Working closely with Call Center team to get customers feedback, analysis and solve customer queries.
  • Conducting Customer Survey for ensuring customer service quality meet with luxury standards
  • Customer Commitment: Monitoring of Customer Complaint, Customer Satisfaction Goodwill maintenance.
Yêu cầu công việc
  • Bachelor’s degree in Marketing, or General Business preferred.
  • 2-3 years business experience MKT/CRM department of Luxury Hospitality/Luxury Retail Intermediate English and Vietnamese
  • Advanced proficiency with Word, Access, PowerPoint and Excel is essential.
  • Experience with marketing database platforms and campaign management tools required.
  • Miticulous and result-oriented.
Phúc lợi công việc
  • Discuss during the interview
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 891 / 1
Logo Công ty TNHH Thời trang & Mỹ phẩm Duy Anh Công ty TNHH Thời trang & Mỹ phẩm Duy Anh
tầng 3, tòa nhà Centec, 72-74 Nguyễn Thị Minh Khai, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, TP Hồ Chí Minh
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
21/12/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ
Nhân Viên Quản Lý Dữ Liệu (Data Analyst)
Công ty TNHH Thời trang & Mỹ phẩm Duy Anh
Nộp đơn