Mô tả công việc
  • Receive payment request from suppliers and staff’s claim, ensure the full set of required documents submitted together.
  • Check all the documents to ensure the compliance with the company policy.
  • Manage intercompany accounts such as back charge to PEBI to ensure all the outstanding items will be settling within the timeline.
  • Manage Overseas Representative office’s accounts.
  • Post invoice & all expenses related into system Axapta exactly.
  • Monthly reconcile all accounts related to account payable.
  • Follow up cash advance and advance clearance.
  • Post bank transactions into system and fill in all the bank documents.
  • Follow deducting salary for all employees and report to HR monthly.
  • Check VAT invoices to ensure the accuracy & compliance with the current tax law.
  • Prepare VAT, WHT declarations monthly and make payments related to tax.
  • Report Overseas office’s expenses and transfer to State Bank of VN quarterly.
Yêu cầu công việc
  • University Degree in Accounting/Finance.
  • Good computer skills.
  • At least 3 years of working experience at similar position. Used to work in Manufactoring is an advantage.
Phúc lợi công việc
  • Deal with the company.
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 352 / 1
Logo Công ty TNHH Nhà Thép PEB (PEB Steel Buildings) Công ty TNHH Nhà Thép PEB (PEB Steel Buildings)
Khu công nghiệp Đông Xuyên, phường Rạch Dừa, , Thành Phố Vũng Tàu, Bà Rịa - Vũng Tàu
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
21/10/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
3 năm

Ứng viên
Nam nữ
Nhân Viên Kế Toán Thu
Công ty TNHH Nhà Thép PEB (PEB Steel Buildings)
Nộp đơn