Mô tả công việc

- Develop trust relationships with a portfolio of major clients.

- Develop relationship with Rhenus overseas offices and network of Agents.

- Manage customer contracts and quotation process.

- Increasing business with existing customers.

- Acquire a thorough understanding of key customer needs and requirements.

- Ensure the correct products and services are delivered to customers in a timely manner.

- Resolve any issues and problems faced by customers and deal with complaints to maintain trust.

- Support the superior during the acquisition process.

- Prepare regular reports of progress and forecasts to internal and external stakeholders using key account metrics.

Any other job assigned by Head of Sales.

Yêu cầu công việc

- Strong communication skills, both verbal and written in English and Vietnamese. French is a plus.

- Good team player.

- Possess a positive customer-oriented mind set.

- Being flexible and responsive to customers' changing needs.

- Bachelor’s Degree or higher in marketing, business management, logistics or any related fields.

- 2 - 5 years experience in Freight Forwarding industry is a must.

Phúc lợi công việc

- Deal with the company,

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 336 / 0
Logo Công Ty TNHH Giao Nhận Rhenus Việt Nam Công Ty TNHH Giao Nhận Rhenus Việt Nam
Số 33 Đường Lê Duẩn - Phường Bến Nghé - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh.

Ngày đăng tuyển
11/01/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Kinh doanh - Bán hàng

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ
Nhân Viên Hỗ Trợ Kinh Doanh
Công Ty TNHH Giao Nhận Rhenus Việt Nam
Nộp đơn