Mô tả công việc

- Sourcing and manage contracts of supplier
- Purchasing assets, tool, stationeries and admin arrangements when setting up/closing up for new store.
- Building maintenance and facilities manager
- Manage in security service, cleaning service for office and store
- Manage in fire protection documents for office & store
- Delivery letters/documents/equipments between offices
- Supporting in building admin policies/procedure for organization…
- Supporting in organization events such as YEP, company trip…
- Other Admin tasks

Yêu cầu công việc

- Bachelor’s degree
- More than 3 years of working experience at current role. Experience in Retails is preferred
- Time management
- Attention to detail and accuracy
- Problem analysis and problem solving
- Good using English in writing and speaking is preferred

Phúc lợi công việc

- Discussed in the interview

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 564 / 0
Logo Công ty Cổ phần Thương Mại - Dịch Vụ Phong Vũ Công ty Cổ phần Thương Mại - Dịch Vụ Phong Vũ
Tầng 5, 117-119-121 Nguyễn Du, Phường Bến Thành, Quận 1, TP Hồ Chí Minh
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
29/07/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
3 năm

Ứng viên
Nam
Nhân Viên Hành Chính Mua Hàng
Công ty Cổ phần Thương Mại - Dịch Vụ Phong Vũ
Nộp đơn