Mô tả công việc

- Transportation management including daily arrangement to ensure cost effectiveness.
- Manage cleaners, catering service, mail delivery, gardener, security and waste treatment to ensure quality services provided and service provider comply with company regulations while working with the company.
- Provide business travel support such as ticket/accommodation booking, visa application, invitation letter including for guests.
- Coordinate, support to organize Company’s events and activities such as Outing Trip, Year-end Party...
- Stationery management such as stock checking, ordering, delivery.
- Responsible for billing cycle of respective expense of Admin or any other expenses as per manager’s request.
- Ensure on time application for visa, work permit, residence card of expats or foreign employees
- Implement, supervise and improve all daily activities in General Affair section to make sure all activities are run smoothly.

Yêu cầu công việc

- College or University degree
- Above 02 years experience for manuafacturing company
- Communicate in English fluently
- Good computer skills
- Able to work under pressure or working with multi tasks at the same time
- Problem Solving and Negotiation Skills

Phúc lợi công việc

- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 597 / 3
Logo Công ty TNHH Action Composites Hightech Industries	Công ty TNHH Action Composites Hightech Industries
Đường số 4, KCN Nhơn Trạch III - Giai đoạn 2 - Thị trấn Hiệp Phước - Huyện Nhơn Trạch - Đồng Nai.
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
29/05/2020

Nơi làm việc
Đồng Nai

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nữ, từ 25 tới 35 tuổi
Nhân viên hành chính (Admin Officer)
Công ty TNHH Action Composites Hightech Industries
Nộp đơn