Mô tả công việc
  • Make sure that the sales forecast from Sales team can be constantly updated by CS team to the Supply Chain department.
  • Make sure that the customer’s and Sales requests can be fully understood and place clear and right orders to Production.
  • Coordinate with Technical, QC, Production, Sales and other departments to resolve customer complaints, HSE complaints in accordance with company’s business principles and policies.
  • Collect customer’s advices and suggestions to take measures to improve the level of service.
  • Prepare AR reports of all customers and distribute them to region sales team at the end of month.
  • Review the AR status frequently to ensure customer payment is in order.
Yêu cầu công việc
  • Fluent English both oral and written
  • Good computer skills (e.g. Microsoft Office, SAP, ERP system…)
  • Minimum 1-2years experience in customer’s order process.
  • Hard working and be able to work under pressure
  • Good communication skills
Phúc lợi công việc
  • Máy tính xách tay
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Du lịch nước ngoài
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Chế độ nghỉ phép
  • Chế độ tập thể dục
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 499 / 0
Logo Công ty TNHH AKZO NOBEL Việt Nam Công ty TNHH AKZO NOBEL Việt Nam
Lô E-1-CN, khu công nghiệp Mỹ Phước 2, Phường Mỹ Phước, Thành phố Bến Cát, Bình Dương
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
04/02/2020

Nơi làm việc
Hà Nội, Bắc Giang, Bắc Ninh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Chăm sóc khách hàng

Kỹ năng
Tiếng Anh, Tin học văn phòng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Nhân Viên Dịch Vụ Khách Hàng ( Làm Việc Tại Nhà Máy Bắc Ninh)
Công ty TNHH AKZO NOBEL Việt Nam
Nộp đơn